Linkan

Kanske man ska ta upp bloggandet igen. Faktiskt lite kul att gå tillbaka och läsa!

Livet i Linkan flyter på som aldrig förr. Tiden springer iväg och redan på fredag har vi första tentan för i höst. Lite trist bara att jag glömde att anmäla mig så att jag i värsta fall inte får skriva den och i bästa fall missar en halvtimme av skrivtiden. Kanske blir till att plugga i jul...
Annars är livet bra. Lite lagomt med plugg, kroki på onsdagskvällarna, kom ju med i INUG och så massa partaj emellanåt. Eller i själva verket typ partaj varje helg och ännu mer. Känns bra att jag nu faktiskt varit nykter två helger i rad. Börjar blir trött på att vara förkyld och hosta om nätterna. Vill träna!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är ingen vidare aktivitet här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0