Lyx

Idag har vi ätit lyxig mat. Gravad lax! Mums alltså. Jag som skulle var snål. Men äsch då, lite vardagslyx är tillåtet i alla fall en gång i veckan.

Idag fick jag även mina och Emmas reselakan på posten! Whi, mer och mer kan kryssas för på checklistan. Nu kan man snart börja räkna ned. Ganska kul också att INUG, ingenjörer utan gränser tydligen ska dit samtidigt som oss. Sammanträffande idag när jag träffade Amaru och han sa; Nej jag ska inte till peace and love, jag är i Tanzania då. Jag blev lite paff. Det roliga är att dom ska till Zanzibar samtidigt som oss. Sjukt kul. Se you there!
Man kanske ska gå med i INUG och få planera och åka på roliga resor. Värt att fundera på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0