Insamling Tanzania

Jag och Emma startar härmed en insamling till Tanzania. Vårt mål är att samla ihop till en rullstol till en av de handikappade på ett center nära byn. Det är många behövande och kan vi hjälpa en av dem så är det fantastiskt. Ett exempel är en man som är förlamad i underkroppen som tvingas släpa sig fram. Hjälp oss ge honom eller någon av de andra en rullstol! Hör av er om ni vill bidra! 50 kr räcker till att klä ett barn från topp till tå. En lunch räcker alltså till att ett barn slipper frysa. Det är värt det. Hör av er!!!


Kommentarer
Postat av: liina

Jag vill ge 50 kr :)

2010-05-19 @ 10:14:18
URL: http://stratospheric.blogg.se/
Postat av: Ma

Jag har lagt ett kuvert i fika rumet och jag tror at det kommer att bli bidrag! Hoppas att fler vill hjälpa till!

2010-05-19 @ 12:16:03
Postat av: Malin

hej ida!

Jag känner en som har en rullstol. Som han har fått, någ slags skämt.. Han behöver inte den. Kan fråga honom om han vill ge bort den till er. Så kan ni lägga pengarna ni får på kläder och sånt!

kramar

2010-05-19 @ 12:39:08
URL: http://malinleander.blogg.se/
Postat av: malin

Hej igen!

JAg hörde med han som hade rullstolen, men den var visst trasig. framhjulen funkade inte och han ville ha den själv också. varför är jag ej helt säker på, kul grej kanske.. men men, så det blir inget med det.

kram

2010-05-21 @ 11:25:54
URL: http://malinleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0