En hektisk dag

Vaknade runt nio tiden och var alldeles för trött för att gå upp. Men fick lov att dra mig upp runt tio för att hinna till Klara och fixa allt som var kvar till sittningen. Sen bar det iväg till tornby där vi handlade 12 bag in box på systemet och två kassar på coop. Ganska mycket att kånka hem sen på bussen kan jag säga. Men sittningen kommer bli grym. Jag ska klä ut min till Askungen. Sen satt vi ute i gräset och drack en flaska vin som vi förtjänat efter en dag av hektisk planering och handling. Efter vinet blev det allsång på flamman. Nu hemma. Ska nog ta min en macka och lyssna på coldplay. Känner mig på sånt humör. Lugn och fridfull liksom.
Klara hittade en smart lösning till att ta med sig sin vinmugg. 

Kommentarer
Postat av: klarree

haha åååh vilken fin bild! haha kan dududu inte typ maila den? ska bli min nya profilbild. apropå att hänga på fejsbook hela tiden varje dag.

2010-05-27 @ 21:15:17
URL: http://klaraochlovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0