Ängen blev till gräsmatta

Äntligen har jag tagit tag i bakgården vars gräsmatta hade växt sig till en enda stor äng. Fick låna grannens gräsklippare. Men det var så högt att det knappt gick att använda gräsklipparen, fick börja med att klippa med sax. Efter ett långt tag och ett jäkla klippande så blev den till en riktig gräsmatta. Dock är den just nu som en oklippt gräsmatta och inte som en nyklippt vilken den är, men jag orkar inte göra mer med den idag. Hoppas inte besiktningskvinnan i morgon är så hård.

Annars tog jag mig nyss en tur i rydsskogen så nu väntar duschen och efter det OC. Laddade ner hela första säsongen igår och satt uppe halva natten. Hehe, ska nog göra det ikväll med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0